Då bär det av om 3 dagar!

Hej alla - och God Jul och Gott Nytt!

Det är väl lika bra att önska detta nu, då jag och frugan på torsdag sätter oss
på flyget och reser till Scottsdale, USA, för 2 veckors golf och semester!

Jag kommer spela med helt ny utrustning - allt är nytt!!

Det enda som är någorlunda samma är driver huvudet - resten är bytt - och nytt!

Driver: Cobra Speed Pro 7.5 graders, med Fujikura Motore skaft (X-stiff) 46 tum
Hybrid: Cobra Baffler 17 graders, med Fujikura Motore skaft

Järn: Cobra S2 med x-stiff stålskaft (Project X 6.5)

Wedgar: Titleist Vokey Design steel mill, 52, 56 och 60 graders.

Boll: Titleist Pro V1 X.

Som Ni ser - allt är bytt mot vad jag hade innan. Jag kommer att rapportera från
varje runda, och skriva upp resultat/statistik/slagna klubbor på varje hål - allt för att
se var jag behöver lägga tid och energi. Ber dock om lite dispans resultatmässigt de
första 1-2 rundorna då man som sagt har helt ny utrustning!

Följ bloggen, jag hoppas uppdatera den ofta från USA!!!

Adios amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0