På plats i Scottsdale och första träningen avklarad!

Hello there partner!

Då var vi äntligen på plats i Scottsdale i Arizona, USA. Jennie och jag
kommer ha 2 underbara veckor här, där jag kommer ta varje tillfälle
jag får att träna närspel/inspel/puttning - allt för att förbereda inför
STURUP PARK MASTERS 2011!

Första dagen och vi tar det ganska lugnt, slår en stor hink bollar på Sanctuary
Golf & Country Club i norra Scottsdale, och sedan är det närspelsträning!
Otroligt nog - för mig i alla fall - så är närspelsträningen rolig igen - tack vare
Gunnars tips och tricks! Underbart att känna att det är på rätt väg, och ska bli kul
att se om man kan överföra det till rundorna..

Nya wedgarna från Titleist är helt underbara - 52, 56 och 60 graders - klockrena!
Tack för det Micke (på Acushnet)!
De nya järnen samt hybriden från Cobra är även dom helt underbara!
Tack Niklas på CobraPuma!

Lite bilder från dagen...




I morgon är det dags för första rundan, och då kommer en komplett
beskrivning och resultat/statistik!

Hare bra..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0